sartanבתרבות המערבית מחלת הסרטן הולכת ונהיית נפוצה יותר ויותר מדור לדור. הסרטן הנפוץ בקרב נשים הינו סרטן השד, ובקרב גברים מחלת הסרטן פוגעת בעיקר במערכת העיכול ובערמונית.

סרטן הינה מחלה מורכבת מאוד, המתבטאת בגידולים ממאירים אשר פוגעים ברקמות הגוף. הטיפול הקונבנציונאלי בסרטן משפיע רבות על בריאות החולה בגלל תופעות הלוואי של הטיפול: הוא סובל מבחילות, אובדן תיאבון, הידלדלות העצם, החלשות המערכת החיסונית, ובנוסף על הכל – פגיעה באיזון הרגשי ובשמחת החיים. לתופעות לואי אלו יש השפעה משמעותית על כושר ההתמודדות של הגוף עם המחלה ועל יכולת החולה להתמודד איתה בהצלחה.

כאן מגיע הטיפול שלי ככלי עזר בידי החולה: הטיפול יתבסס בעיקר על דיקור, שימוש בתוספי מזון  המותאמים אישית למטופל אשר מאיצים את תהליך ההחלמה ומשפרים את כושר העמידה של הגוף בטיפולים השונים, כגון כימותראפיה. הטיפול ישלב גם שינוי באורח החיים של המטופל: שיפור הרגלי תזונה, שילוב פעילות ספורטיבית כאשר נחוץ ואפשר, והקפדה על הרגלי מנוחה, רגיעה ושינה.

מחלת הסרטן אינה מחלה רגילה, אי אפשר לעבור איתה לסדר היום ולהמשיך את החיים כרגיל, אלא המטופל נדרש להקצות את מלוא תשומת ליבו, כוחותיו הפיזיים ומשאביו הרגשיים כדי להתמודד עם המחלה. הטיפול שלי תומך ומשלים התמודדות זו, ומאפשר לחולה להצליח טוב יותר להירפא מהסרטן.

אם חלילה חלית בסרטן, ואתה נאלץ להתמודד עם קשיי המחלה ותופעות הלוואי שלה, הינך מוזמן לבוא לאבחון ראשוני ולבנית תוכנית טיפול המותאמת לך אישית, אשר תביא להקלה בכאבים ובסימפטומים, ותאפשר לך להתמודד טוב יותר עם תהליך הריפוי וההחלמה.